Projekt Šablony pro MŠ

Období: 1.1. 2019 – 31.12. 2020

Projekt je zaměřen na toto využití:

1. Chůva – personální podpora

2. Vzdělávání pedagogických pracovníků

3. Využití ICT ve vzdělávání

Ad.1)

Finanční prostředky umožňují zaměstnání pracovníka na pozici chůvy.

Chůva je personální podporou, pomáhá pedagogickému pracovníkovi s péčí o dvouleté děti, a to zejména v oblasti sebeobsluhy dítěte, zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví a individuálních potřeb dítěte.

Dále se z prostředků nakupují hračky, učební pomůcky , výtvarný materiál pro třídu dvouletých dětí.

Ad.2)

Cílem aktivity je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti polytechnického vzdělávání a nových výukových metod s využitím informačních a komunikačních technologií (ICT). Vzdělávání probíhá formou absolvování akreditovaných vzdělávacích programů .

Ad3)

Škola realizuje vybraný počet hodin výuky s využitím ICT. Pro skupinu 10 dětí jsme zakoupili 10 tabletů a interaktivní programy . Vzdělávání probíhá napříč všemi vzdělávacími oblastmi , je vhodným doplněním dalších činností. Aktivita rovněž cílí na větší individualizaci vzdělávání a na rozvoj digitálních kompetencí a kreativity dětí a jejich aktivní zapojení do procesu vzdělávání.

Projekt šablony

Doba projektu: od 1. 1. 2017 – 31. 12. 2018

Z projektu se financuje pracovní pozice chůvy. Chůva pomáhá pedagogickému pracovníkovi s péčí o dvouleté děti, a to zejména v oblasti sebeobsluhy dítěte, zajištění bezpečnosti a individuálních potřeb dítěte.

Dále se z šablony financují akreditované vzdělávací programy DVPP pro pedagogické pracovníky.

Pořizují se hračky, učební pomůcky a výtvarný materiál pro třídu s dvouletými dětmi.

EU
projekt EU

Projektové aktivity  jsou zaměřeny především  na  vzájemné učení škol a pedagogů v oblasti čtenářské  pregramotnosti.

Doba projektu je od  1. 1. 2017 do 31. 12. 20.

Hlavní záměr projektu:

  • Problém uchopení klíčových kompetencí v pedagogické praxi
  • Klíčové kompetence – pregramotnost jako cíl vzdělávání
  • Konkretizace výchovně – vzdělávacích cílů
  • Řešení provázání klíčových kompetencí  výchovně vzdělávacích cílů, cílů a obsahů tematických celků, plánů….

Cíle projektu

  • Vytvoření platformy pro pedagogy, kde by mohli předávat „ příklady dobré praxe“

ostatním pedagogům  z podpořených mateřských škol

  • Umožnit profesní i osobnostní rozvoj MŠ
  • Vytváření portfolií pedagogů pod vedením supervizora, mentora, garanta
  • Praktické řešení problematiky cílů vzdělávání
  • Vytváření materiálů pro žáky se SVP
  • Vytvoření webové platformy pro sdílení příkladů dobré praxe

Hlavní aktivity projektu

  • Společné odborné diskuse, předávání zkušeností dobré praxe
  • Osobnostní rozvoj pod dohledem odborníka a kouče   / zejména mentora/
  • Záznamy / portfolio/, podpůrné materiály, metodické listy….
  • Přístup na  web. projektu prostřednictvím kterého bude zajištěna diseminace inovativních postupů
EU